بهترین اسپیکرهای بلوتوثی امسال

بهترین اسپیکر بلوتوثی 2022 | 6 مورد + راهنمای خرید

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین اسپیکر بلوتوثی 2022 کدام است؟ تا به حال برایتان پیش آمده به موزیک زیبایی در یک رستوران یا کافی شاپی گوش داده باشید و از آن خوشتان آمده باشد، احتمالا شما هم در اینترنت این موزیک را سرچ کرده و دست آخر دانلود می کنید و می بینید موزیکی که از تلفن همراه یا لپ تاپ شما پخش می شود، زمین تا آسمان با موزیک اولیه تفاوت دارد! این به معنای آن نیست که شما آن را اشتباه دانلود کرده اید، تفاوت کیفیت این دو صدا چیزی نیست جز وجود یک اسپیکر خوب.

اگر شما هم می خواهید لذت شنیدن موسیقی را دو چندان کنید و در مهمانی و مراسم ها موزیک باکیفیت پخش کنید، در ادامه با معرفی بهترین اسپیکر بلوتوثی 2022 همراه ما باشید.

 

بهترین اسپیکرهای بلوتوث

در سال های اخیر، اسپیکرهای بلوتوثی به دلیل قابلیت های بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. این اسپیکرها با مدل های مختلف توسط برندهای مشهور و باکیفیت ساخته می شوند. بسیاری از برندها سعی در تولید این اسپیکرها دارند اما تنها برندهای کارکشته در این زمینه توانسته اند فروش بازار را از آن خود کنند که یکی از بهترین آن ها اسپیکر jbl می باشد.

مطلب پیشنهادی: بهترین اسپیکر JBL

اسپیکرهای بلوتوثی jbl

اسپیکر جی بی ال در مدل های گوناگون برای سلیقه های مختلف با طیف قیمتی متفاوت موجود است. اسپیکر jbl دارای بیس بسیار نرمی است به طوری که در هیچ یک از برندها، هم قیمت و مشابه این کوب محکم را دریافت نخواهید کرد.

کیفیت بالای پخش صدا و کیفیت ساخت اسپیکر jbl، از جمله مواردی است که فقط با تست کردن این دستگاه متوجه آن خواهید شد. کاربران بسیاری ارزش بالای خرید اسپیکرهای این برند را تایید کرده اند.

اگر دنبال اسپیکر برای مهمانی ها و جشن های خود هستید پیشنهاد میکنیم حتما مطلب بهترین اسپیکر برای مهمانی را نیز مطالعه کنید.

انواع اسپیکر جی بی ال

  • اسپیکر jbl go 3

دومین اسپیکر پر طرفدار jbl، مدلی نیست جز Go3. این مدل به دلیل قیمت پایین و کارایی بالایی که دارد، در بسیاری از مهمانی های شما نقش اول را ایفا می کند. سبکی و دسترسی راحت با بلوتوث، خریداران آن را چندین برابر کرده است. نسبت به پولی برای خرید این اسپیکر بلوتوثی هزینه می کنید، بیس و قدرت صدایی بهتر از آن را دریافت می کنید. پس در خرید آن شک نکنید.

  • اسپیکر jbl clip 4

اندازه کوچک این اسپیکر باعث نشده تا از کیفیت آن کم شود. قیمت ارزان این اسپیکر باعث شده تا فروش بالایی هم داشته باشد. اگر محدودیت بودجه دارید اما به دنبال کیفیت هم هستید، این اسپیکر را دریابید.

  • اسپیکر jbl xtreme 3

اتصال بی سیم و با سیم، ضربه گیر های ژله ای در دو طرف، قابل حمل بودن از ویژگی های این اسپیکر است. لذت مهمانی ها و مراسم های شما را چندین برابر می کند.

 

  • اسپیکر jbl Charge 5

نسل جدید اسپیکرهای جی بی ال می باشند. کیفیت صدای بالا و قابل حمل بودن از نکات برجسته این اسپیکر است. charge 5 امکان شارژ و ظرفیت بالای باتری دارد و به همین دلیل charge  نامکذاری شده است. شفافیت صدا و قابلیت اتصال بلوتوثی 5.1 از ویژگی های این اسپیکر هستند.

  • اسپیکر jbl flip 6

قبل از هر چیز باید بگویم سری flip از پرفروش های برند jbl است. به دلیل خوش دست بودن و ابعاد کمی که دارد، حمل و نقل آن را آسان تر می کند. به علاوه اینکه باتری قدرتمندی هم دارد و شما می توانید تا 10 ساعت موسیقی های مورد علاقه خود را پخش کنید و از آن لذت ببرید. همچینین این سری اسپیکرها مقرون به صرفه تر هستند و برای مهمانی ها و مراسمات کاربردی اند.

  • اسپیکر jbl BoomBox 3

دارای اتصال بلوتوثی نسخه 5.3 که ارتباط با دستگاه ها را راحت تر کرده است. 6 ساعت این اسپیکر را شارژ کنید در عوض 24 ساعت از شنیدن صداهای با کیفیت آن لذت ببرید. بوم باکس 3 به دلیل خوش دست بودن قابلیت جابه جایی دارد و می توانید هر کجا خواستید با خود ببرید. به علاوه، بدنه آن در برابر پاشش آب و گرد و غبار هم مقاوم است.

خرید بهترین اسپیکر jbl

با تمام تعاریف ویژگی های این برند قدرتمند در عرصه ی موسیقی و صوت، مطمئن شدید که دست روی برند عالی گذاشتید. لذت پخش یک موسیقی عالی در مهمانی ها، جشن تولد ها و مراسم های شما با وجود یک اسپیکر قدرتمند دو چندان می شود.

شرکت بی نویز با فروش بهترین اسپیکرهای بلوتوثی در ایران، شما را در این امر یاری می کند. این شرکت با در اختیار داشتن برندهای با کیفیت و مدل های روز دنیا، شادی های شما را چند برابر می کند. برای خرید بهترین اسپیکر جی بی ال و اطلاع از قیمت آن، فقط کافیست با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما، شما مشتریان عزیز را در خرید یک اسپیکر تمام عیار راهنمایی خواهند کرد.

همچنین برای اطلاع از قیمت اسپیکر خانگی روی لینک کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

بستن
مقایسه
خانه
0 محصول سبد خرید